Dalyvaujančios šalys Lietuva -
Turkija.
Projekto pradžia
2019.10.01-2020.08.30.
Apie projektą
Projektas skirtas 4-7 metų amžiaus
vaikams geriau pažinti metų laikus tyrinėjant, eksperimentuojant. Kadangi šio
amžiaus vaikams sunku įsiminti metų laikus, mėnesius tai ir kilo idėja
projektinės veiklos metu plačiau, įdomiau kūrybiškiau keliauti metų laikais.
Projekto metu dalinsimės idėjomis, kuo įdomiau ir turiningiau galėtume stebėti,
tyrinėti, fiksuoti, fotografuoti gamtą ir jos objektus per visus keturis metų
laikus. Kiekvienas pedagogas, atsižvelgdamas į vaikų amžiaus tarpsnio ypatumus,
jų poreikius ir galimybes, organizuos meninę, pažintinę veiklą, pateiks
praktinių užduočių, kurios skatins mažuosius domėtis metų laikais, atrasti
esminius jų skirtumus, suvokti gamtos virsmą – metų laikų kaitą. Stebėdami
aplinką, metų laikų požymius artimiausioje aplinkoje, ugdytiniai gilins
pažintines, komunikacines bei sveikatos kompetencijas
Tikslas: kaupti
gamtos pažinimo patirtį, pastebėti gamtos pokyčius įvairiais metų laikais ir
juos perteikti praktinės ir meninės veiklos formomis.
Uždaviniai:
Supažindinti vaikus su metų laikais
eksperimentuojant, kuriant, tyrinėjant.
Per patirtinę veiklą linksmai ir kūrybingai gilinti
žinias, bendradarbiauti tarpusavyje, dalintis idėjomis.
Dirbant individualiai, grupelėmis, gerinti
komandinio, grupinio darbo įgūdžius.
Susipažinti su įvairesniais IKT įrankiais.
Tikėtini
rezultatai:
Įgyvendinant šį projektą ugdytiniai plėtos turimas
žinias apie gamtą, gebės įžvelgti gamtos paslaptingumą ir grožį. Vaikų
pažintinių veiklų akimirkos ir kūrybiniai darbai atspindės metų laikų
cikliškumą (publikuojami TwinSpace erdvėje). Vaikai pažins metų laikus
stebėdami, tyrinėdami, eksperimentuodami, piešdami, žaisdami. Išbandys Kahoot
programa sukurtą žaidimą, prisistatys projekto partneriams webinarų metu. Elektroninė
knyga, parodanti mūsų bendravimą, projekto eigą ir rezultatus „Kelionė metų
laikų karuselėje.